Tuesday, January 22, 2019

Software Update Apple Blijft Hangen






Zorg ervoor dat de apple watch aangesloten blijft op de oplader totdat de update is voltooid. open de apple watch-app op uw iphone en tik op het tabblad 'mijn watch'. tik op 'algemeen' > 'software-update'.. Software updates soms kan een software update mislukken bij het downloaden of installeren ten gevolge van hardware of software problemen die allerlei soorten problemen veroorzaken op je apparaat. het onvoltooid proces kan resulteren in een beschadigd besturingssysteem waardoor je apparaat blijft steken in het apple logo.. Update is geslaagd (ipad air ii) zegt ie alleen na het ingeven van het pasword voor apple id blijft ie in het witte scherm hangen. dat was t dan. aan itunes gehangen, kan ik ook niets mee..












Ik heb sinds kort een macbook pro aangeschaft. nu kreeg ik een melding van 2 updates, heb ik aangeklikt en hij blijft al 2 dagen hangen. wat nu te doen? ik heb altijd windows pc gehad en moet alles leren..... Wanneer je een app download inb de ios app store kan het wel eens voorkomen dat deze of een update hiervan niet kan worden gedownload. de app blijft dan voortdurend op wachten staan en zal niet worden geladen om vervolgens te installeren. dit is erg vervelend, maar gelukkig kun je het vrij eenvoudig oplossen via verschillende methodes.. Update proces leek goed te gaan. alleen bij het opstarten blijft op het scherm een apple logo staan en gebeurt er verder niets. apple tv blijft hangen na update - iculture forum | iphone, ipad, ipod touch, apple tv en ios.



software update apple blijft hangen

visit link reference



0 comments:

Post a Comment